jesteśmy dla naszych mieszkańców

Biuro Obsługi Nieruchomości EFEKT oferuje pełen zakres czynności związanych z zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami. Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego budynku oraz pełną obsługę mieszkańców. Nasza oferta skierowana jest do:
wspólnot mieszkaniowych
Właścicieli nieruchomości
komercyjnych
Właścicieli kamienic
i budynków prywatnych
deweloperów

ZarządzaMY nieruchomościami

  • obsługa księgowa (dbamy o jasną i przejrzystą ewidencję księgową)
  • obsługa techniczna (nadzorujemy usunięcie awarii i usterek oraz zapobiegamy ich pojawianiu się)
  • obsługa mieszkańców (załatwiamy sprawy formalne, organizujemy zebrania, rozwiązujemy problemy sąsiedzkie)
  • telefon alarmowy (zawsze do dyspozycji naszych mieszkańców )
  • internetowa kartoteka mieszkańca (dostęp online do indywidualnych kont)
  • nadzór nad remontami i modernizacjami (gwarantujemy wykonanie wszystkich prac na najwyższym poziomie)
  • czynności administracyjne (proponujemy sprawne rozwiązania, rozliczamy koszty wspólne)
  • współpraca z dostawcami mediów (negocjujemy oferty najkorzystniejsze dla naszych Mieszkańców)
  • windykacja przedsądowa (monitorujemy wpłaty i dyscyplinujemy zadłużonych lokatorów)
  • czynności związane z rozpoczęciem życia Wspólnoty Mieszkaniowej (wnioski o nadanie REGON, NIP, założenie rachunku bankowego, przygotowanie dokumentów)

Dysponujemy nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi dlatego współpraca z nami jest bezpieczna i przejrzysta.

Zadzwoń! Uzyskasz pełną ofertę: +48 52 322 26 91

księgowość

Nasza firma zajmuje się prowadzeniem profesjonalnej księgowości dla wspólnot mieszkaniowych, dzięki czemu możliwy jest stały wgląd w wydatki i koszty związane z eksploatacją nieruchomości. W administrowaniu wykorzystujemy system wspomagający zarządzanie ADA (ewidencja administracyjna, księgowa, rozliczenia). System ten umożliwia mieszkańcom wspólnot podgląd swoich indywidualnych kont przez internet.

rozliczanie kosztów w częściach wspólnych

Metoda rozliczania kosztów wspólnych wybierana jest przez zleceniodawcę. Standardowo jednak przyjmuje się podział wszelkich kosztów wspólnych wynikających z faktur na poszczególnych współwłaścicieli zgodnie z powierzchnią posiadanych przez nich lokali. Rozliczenia zużycia mediów mogą mieć miejsce kilka razy w roku, tak aby każdy właściciel mógł kontrolować swoje zużycia oraz koszty.

windykacja

Płynność finansowa nieruchomości bezpośrednio zależna jest od wpłat poszczególnych właścicieli. Często jednak pojawia się problem zadłużonych mieszkańców, co komplikuje stan materialny. Aby tego uniknąć administratorzy budynków regularnie monitorują wpłaty oraz w razie potrzeby prowadzą windykację przedsądową. Postępowania sądowe związane z windykacją należności od dłużników przeprowadzają współpracujące z nami kancelarie prawne.

remonty
i modernizacje

Przygotowywujemy plany remontowe i konserwacyjne dla obsługiwanych przez nas nieruchomości. Realizujemy je we współpracy z profesjonalnymi firmami budowlanymi. Negocjujemy korzystne dla Państwa warunki finansowe. W trakcie prac kontrolujemy wykonawstwo wraz z inspektorem nadzoru budowlanego. Dzięki temu jesteśmy w stanie efektywnie podnosić wartość nieruchomości. Dbamy także o regularne przeglądy budynku a także nadzorujemy bieżące naprawy.

współpraca z dostawcami

Administratorzy nieruchomości dbają o jakość usług świadczonych dla obsługiwanych nieruchomości. W związku z tym nadzorujemy dostawców mediów - ciepłej i zimnej wody, wywozu ścieków i odpadów komunalnych, energii elektrycznej i cieplnej. Kontrolujemy także koszty z nimi związane i w razie potrzeby negocjujemy korzystniejsze warunki

obsługa mieszkańców

Na zakres prac administratora składa się także pełna obsługa mieszkańców. Jesteśmy do Państwa dyspozycji i rozwiązujemy problemy związane z budynkiem i relacjami sąsiedzkimi. Przygotowywujemy niezbędne dokumenty, prowadzimy korespondencję. Organizujemy także zebrania mieszkańców, w trakcie których omawiamy z lokatorami kwestie dotyczące ich nieruchomości.

usługi porządkowe
i konserwacja

Oferta utrzymywania czystości na terenie obsługiwanych przez nas nieruchomości jest dostosowywana do potrzeb naszych klientów. Zakres usługi i jej koszt jest indywidualnie negocjowany z firmami sprzątającymi, tak aby spełnić wymagania mieszkańców. Czynności konserwacyjne wykonywane są według potrzeb i zgłoszeń mieszkańców. Obowiązkowe przeglądy wykonujemy z częstotliwością wynikającego z prawa budowlanego.

ubezpieczenia budynku

Nasza firma od lat współpracuje z profesjonalnymi firmami brokerskimi, dzięki czemu jesteśmy w stanie wynegocjować dla Państwa najlepsze warunki ubezpieczenia budynków. Oferta polis jest przygotowywana zgodnie z indywidualnymi uwarunkowaniami każdej nieruchomości. Współpracujemy także z firmami ochroniarskimi, które na co dzień świadczą szerokie spektrum usług związanych z ochroną mienia, od monitoringu terenu, do ochrony fizycznej przez strażnika i patrole interwencyjne.

awaria w budynku

Nasza firma współpracuje z wieloma profesjonalnymi firmami i pogotowiami całodobowymi, które reagują na każde wezwanie mieszkańców i rozwiązują problemy z instalacjami gazowymi, wodno- kanalizacyjnymi oraz elektrycznymi. Do dyspozycji mieszkańców jest również całodobowy telefon, na który można zgłaszać wszystkie awarie. Dyżurujący pracownik zgłasza odpowiednim służbom usterkę i nadzoruje proces jej usunięcia.

EFEKT TO:

EFEKT to profesjonalne zarządzanie i administrowanie nieruchomościami. Jesteśmy na rynku od ponad 20 lat i dzięki doświadczeniu możemy stale rozwijać naszą ofertę. Działamy na terenie Bydgoszczy i okolic jako licencjonowany zarządca nieruchomości i rzeczoznawca majątkowy z uprawnieniami.
zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
wycena nieruchomości
podział nieruchomości
doradztwo budowlane
i inwestycyjne
nadzory inwestorskie
nad robotami budowlanymi
nadzory inwestorski
nad robotami remontowymi